Isnin, 14 November 2011

dah balikk! ^~

assalamualaikum....

setelah 3 hari aku kena kerja kat penang...
haish..penat terasa kowt....
plus demam and sakit kepala lagi...
mmg rasa nk balik jerk...
muka cool je...
konon2 small matter la...
padahal mcm nak pitam..hekhek~

btw dapat la pengalaman sikit..kerja sebagai salesgirl..keke~

pengalaman pertama
mula2 pegi dekat ballroom exhibition tu....
aku tgk kiri..aku tengok kanan...
aik...kitorg berdua je ke melayu....??
semua chinese???
waaa...xdapat la nk ngurat..hahah! ;p..

pengalaman kedua....
malam kedua aku dgn member aku and my boss...chinese....
campur semua skali 4 chinese termasuk aku dua orang malay....
kitorang jalan la sekali...
haish..terasa mcm ada orang perhati kitorg...
mana tak nye...aku dgn member aku je melayu....
pastu pegi plak restoran dgn bos-bos aku skali....
orang tgk kami len macam je...hahax...
lantak la....janji aku dh lapar..nk makan...hik~

eh..aku sambg tulis esok...times up! nk alik dh..bye2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

our song